2010-07-24

試用Photoshop CS5



太神奇啦~~真係痴線架~~
簡直係傻架~~INCREDIBLE~~


其實, 我仲係用緊CS3, 試過CS4的stamp clone覺得比CS3超級優勝
不過唔習慣CS4的版面


執相達人的我, 今日終於遲遲地試用了Photoshop CS5,
又驚又喜.....喜極而泣....以後執相更加正~~~~


今次Ps有3大樣新功能
1. Extraordinary painting effects (驚喜程度:***)
即係只要兩三下就可以將真相變到好油畫咁 


2.Content-Aware Fill (驚喜程度:****)
嘩~~e樣真係好野黎~~通常執相都係退地, 但係發夢都估唔到可以"退面"架lo
不過, 官網demo的相應該經過精心選擇, 好似好簡單咁, 都要視乎你個張係咩相


3.Puppet Warp (驚喜程度:*********)
e個function真係令我目瞪口呆, 用After Effect的puppet應用係Photoshop上面, 真係張相點執都得啦, 真係痴線架~~


4. 更多3D的支援 (不過要Extended version)
Ps可以落materials Lo~~~render更像真的圖,
仲有, 已經可以係Ps extrude LO, 唔洗係Ai啦而家~~~


其他功能的改進


5. 關於選取的 (驚喜程度:***) (我不覺得是新function, 應該係改進吧)
Refine Edge裡的新function, 可以輕易選取一些細緻的東西, 例如頭髮,
我記得以前退頭髮, 特登上網搵教學架, 現在, 年代不同了, click幾下就得,
不過, 都係要視乎張相係咩樣, demo張相都係經過精心選擇,點心機吧


6.HDR的改善 (驚喜程度:***)
增加左去鬼影功能, 以及更多detail可以改


7. Automatic lens correction
用魚眼都幫你拉番直




仲有其他改進了的功能, 有興趣可以去瀏覽, 大家交流下啦~~~
http://www.adobe.com/products/photoshop/

沒有留言:

發佈留言

Welcome comments!